Hop til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål, så kontakt os på webshop@shp-as.no

Hvad betyder 5-års fuld garanti?

Vi yder 5 års garanti på vores maskiner. Hvis du har købt maskinen hos en forhandler, vil din garanti blive registreret af forhandleren, og du modtager et garantibevis på e-mail eller som udskrift. Hvis du har købt maskinen hos os, vil garantibeviset blive sendt til dig på e-mail. Husk at gemme ordrebekræftelsen, da den fungerer som en kvittering for købet sammen med garantibeviset.

Vi byder dig velkommen, som bruger en Janome maskine!

Vi er glade for, at du har valgt vores produkt. Vi ønsker, at du skal være tilfreds med din maskine, som er udviklet og fremstillet efter vores høje kvalitetskrav.

 

Før du bruger maskinen

Før du bruger maskinen, vil vi gerne have, at du læser brugsanvisningen omhyggeligt.

 

Find svar og instruktioner

Gør det til en vane at have instruktionsbogen i nærheden af ​​symaskinen til reference, når det er nødvendigt. Din lokale forhandler er certificeret til at hjælpe dig. Tilmeld dig lokale og nationale kurser. Jo mere erfaring du får, jo mere fornøjelse vil du få af din maskine.

 

5 års udvidet garanti*

For at få 5 års udvidet garanti*, skal maskinen købes hos en af ​​vores registrerede forhandlere i Skandinavien, eller hos os i netbutikken. Du skal kunne fremvise en dateret købskvittering med butiksstempel/ordrebekræftelse og maskinen skal være registreret hos os. Den udvidede garanti* gælder fra købsdatoen, ikke registreringsdatoen.

 

Garantien* gælder

Alle fejl der opstår på grund af produktionsfejl. Du skal straks informere købsstedet, hvis du opdager en fabrikationsfejl. En symaskine kræver regelmæssig service/vedligeholdelse såsom rengøring, justeringer og eventuel smøring. Dette er ikke dækket af garantien. Forbrugsstoffer som nåle, remme, pærer, spolehuse, stingplader osv. er ikke dækket af garantien. Ydre påvirkninger, faldskader eller brugerfejl er ikke dækket af garantien. Eventuelle fejl forårsaget af andre end vores autoriserede reparatører er ikke dækket af garantien. Garantien gælder kun for husholdningsbrug.

 

Fejl på maskinen

Selvom vi har gjort alt for at sikre, at din maskine er fejlfri, kan det ske, at du har brug for teknisk hjælp. Du skal altid kontakte købsstedet. Hvis du har købt din symaskine hos os, eller hvis du af en eller anden grund ikke kan kontakte butikken, skal du kontakte Scandinavian Home Products AS Norge via kontaktformularen nedenfor. Vi vil bede dig om at vedlægge en kopi af købskvitteringen og maskinens serienummer (mærkaten på bagsiden af ​​maskinen). Hvis der opstår en fejl i garantiperioden, og fejlen skyldes en fabrikationsfejl, dækkes udgiften af ​​garantien. Vi refunderer ikke omkostninger forbundet med rejser, tabt indkomst eller beskadigede tekstiler.

*Garantien er en tilføjelse til den norske forbrugerbeskyttelseslov


Min maskine virker ikke som den skal og jeg har stadig garanti. Hvad skal jeg gøre?

Hvis du har købt din maskine hos en forhandler, bedes du kontakte dem direkte.
Hvis du har købt maskinen hos os, bedes du bruge kontaktformularen nedenfor, så hjælper vi dig.

 

Jeg har købt en ny maskine. Hvordan registreres garantien?

Hvis du har købt din maskine hos en forhandler, registrerer forhandleren din garanti, og du modtager garantibeviset på e-mail eller som udskrift.

Hvis du har købt din maskine hos os, registrerer vi garantien og sender dig et garantibevis på e-mail.

 

Jeg mangler instruktionsbog til min maskine. Kan du sende det til mig?

Brug venligst kontaktformularen nedenfor og indtast serienummeret på din maskine. Hvis maskinen er købt hos os og ikke er så gammel, at vi desværre ikke har brugsanvisningen, sender vi den til dig som PDF-fil.

 

Jeg skal bruge reservedele til min maskine. Har du det?

Har du brug for reservedele til din maskine, anbefaler vi, at du kontakter din nærmeste forhandler, da det er noget vi ikke sælger i netbutikken.

 

Jeg har købt min maskine fra et andet land end Sverige, Norge og Danmark. Gælder min garanti hos dig?

Vi er forskellige virksomheder over hele verden, der har aftaler med Janome, Baby Lock og Elna om at sælge maskiner på vores marked. Vi har aftaler om salg i Sverige, Norge og Danmark. Da vi alle er forskellige virksomheder, betyder det, at vi har forskellige regler omkring service og garanti. Vi tilbyder altid vores kunder 5 års fuld garanti på de udvalgte produkter, som vi tilbyder vores marked. Med andre ord er der ingen «standardgaranti» for alle Janome maskiner.

Køber du en maskine i udlandet, skal du derfor kontakte det sted, hvor du har købt maskinen, hvis der opstår problemer, som du mener bør være dækket af garantien. Har du brug for service på en maskine du har købt i udlandet, kan du selvfølgelig kontakte os for at høre om vi kan hjælpe dig mod betaling. Skriv til os via kontaktformularen nedenfor.

 

Jeg ønsker at bestille service på min maskine.

Kontakt os venligst ved hjælp af kontaktformularen her.